Politica Privind Returnarea Produselor
Dreptul de retragere
Clientul are dreptul de a se retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 30 zile calendaristice, conform O.U.G. nr. 34/2014. Perioada de retragere expiră după 30 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de Client, intră în posesia fizică a produselor.
Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul este obligat să notifice 21Collagen, intenția sa de a returna produsele achiziționate printr-o comunicare telefonică +40 749 280 717 sau prin trimiterea unui e-mail la: hello@21collagen.ro , în termen de maximum 30 zile de la primirea produselor.
Efectele retragerii
În cazul în care Clientul își exercită dreptul de retragere, trebuie să returneze produsele în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original, stare neutilizată și nedeschisă, cu etichete, instrucțiuni/alte documente) în termen de cel mult 30 zile de la data la care Clientul a notificat 21Collagen despre intenția de retragere din contract.
Înapoiem contravaloarea produsului, prin virament bancar, în cel mult 30 de zile de la data la care ne-ați comunicat decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul Contract. Contravaloarea serviciilor suplimentare precum livrarea, nu se rambursează. 21Collagen poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.
Dreptul Clientului de a anula un Contract se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeași stare în care au fost primite. Nu se va efectua nici o rambursare dacă produsul a fost folosit şi desigilat, dacă nu este în aceeași condiție în care a fost livrat sau dacă este deteriorat. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că produsele au fost desigilate, aceste produse nu mai pot fi returnate către 21Collagen, în această situație, produsele nu mai beneficiază de dreptul de retragere prevăzut de lege.
Politica de returnare pentru oferta promoționale „21Collagen lichid hidrolizat 3=4”
În cazul în care ai achiziționat produse în cadrul unei oferte promoționale de tip „3=4” , unde unul dintre produse a fost oferit gratuit, iată cum se va aplica politica de returnare:
- Returnarea tuturor produselor: Dacă dorești să returnezi toate produsele (inclusiv produsul oferit cadou din comanda ta), îți vom rambursa valoarea totală a comenzii, conform plății efectuate.
- Returnarea a 3 produse: În cazul în care returnezi doar 3 produse, te informăm că produsul oferit cadou nu va mai putea fi păstrat, deoarece face parte din promoție. În acest caz, îți vom rambursa doar valoarea a 2 produse achiziționate.
- Returnarea a 2 produse: Dacă alegi să returnezi 2 produse, te rugăm să ții cont că produsul cadou va trebui returnat, iar rambursarea va include doar valoarea unui produs achiziționat.
- Returnarea unui singur produs: În cazul returnării unui singur produs, rambursarea va include valoarea acestuia, fără a afecta produsul cadou.
Politica de returnare pentru oferta promoțională „21Collagen lichid hidrolizat 4=6”
Dacă ai achiziționat produse în cadrul ofertei promoționale „4=6”, în care două dintre produse au fost oferite gratuit, iată cum se va aplica politica de returnare:
- Returnarea tuturor produselor: Dacă dorești să returnezi toate produsele (inclusiv produsele oferite cadou din comandă), îți vom rambursa valoarea totală a comenzii, conform plății efectuate.
- Returnarea a 5 produse: Dacă alegi să returnezi 5 produse, te informăm că produsele cadou vor trebui returnate, iar rambursarea va include valoarea a 3 produse achiziționate.
- Returnarea a 4 produse: Dacă alegi să returnezi doar 4 produse, te informăm că produsele oferite cadou nu vor mai putea fi păstrate, întrucât fac parte din oferta promoțională. În acest caz, rambursarea va include doar valoarea a 2 produse achiziționate.
- Returnarea a 3 produse: În această situație, produsele cadou vor trebui returnate, iar rambursarea va include doar valoarea a unui produs achiziționat.
- Returnarea a 2 produse: În acest caz, rambursarea va include doar valoarea produselor achiziționate.
- Returnarea unui singur produs: Dacă dorești să returnezi doar un singur produs, rambursarea va include valoarea acestuia.
Cum să returnezi produsele:
Pasul 1. Informează-ne cu privire la intenția de a returna produsul achiziționat
Poți face acest lucru printr-un email la hello@21collagen.ro cu subiectul „Cerere de Retur” prin care să ne informezi cu privire la solicitarea de retragere din contract. Te rugăm să specifici numele complet și corect, adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului, numărul comenzii, numărul facturii, data emiterii și să atașezi o poză cu starea produselor.
Exemplu de informații care trebuie să conțină în corpul scrisorii:
- Nume client: __________________________ (Numele și prenumele de pe comandă sau numele companiei în cazul persoanelor juridice).
- Număr comandă: __________________________ (Numărul comenzii pentru care dorești să plasezi cererea de retur)
- Număr de telefon: __________________________
- IBAN: __________________________ (Precizează numărul IBAN al contului în care dorești să îți returnăm banii. Pentru comenzile achitate online cu cardul, restituirea banilor se va face pe cardul folosit la plasarea comenzii)
- Titular cont IBAN: __________________________ (În cazul în care ai achitat comanda ramburs și ai completat mai sus câmpul IBAN, te rugăm să precizezi și titularul contului bancar, care poate fi diferit de numele persoanei care a plasat comanda)
În maxim 48 de ore te vom contacta prin email sau telefonic pentru a confirma procedura de retur, în cazul în care cererea îndeplinește condițiile obligatorii de aplicare pentru produsele achiziționate.
Pasul 2. Pregătește coletul
Dacă ai ajuns la acest pas, te rugăm să pregătești produsele pentru a le preda curierului. Noi vom contacta compania de curierat pentru ridicarea produselor. Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, vei suporta costurile de transport.
Coletul va conține produsul pe care dorești să îl returnezi, ambalat corespunzător în folie protectoare, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, într-o cutie închisă cu bandă adezivă. De asemenea, te rugăm să returnezi produsul împreună cu documentele însoțitoare.
Nu uita să specifici că plata transportului se face la expeditor, coletele cu plata transportului la destinatar vor fi refuzate.
Pasul 3. Ridicarea coletului
După ce ai solicitat ridicarea coletului de la curier, vei fi contactat în aceeași zi sau în ziua imediat următoare pentru expedierea coletului. Va trebui să achiți contravaloarea expedierii.
Pasul 4. Recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate
După ce coletul a ajuns la noi, el va fi repartizat departamentului responsabil de recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate. Te asigurăm că acest pas este atent supravegheat și monitorizat. În cadrul acestei etape, vom verifica dacă produsul returnat îndeplinește condițiile de retur. Dacă produsul returnat nu îndeplinește criteriile de mai sus, el îți va fi reexpediat, costul transportului fiind în sarcina clientului.
Te vom contacta telefonic sau prin email pentru a-ți aduce la cunoștință rezultatele finale constatate, în maxim 48 de ore de la primirea produsului.
Pasul 5. Îți restituim banii sau îți înlocuim produsul
Dacă ai optat pentru rambursarea sumei, iar produsul pe care l-ai returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom vira banii în contul specificat de tine.
Banii vor fi vizibili în contul tău în maxim 14 zile calendaristice din momentul în care produsul ajunge fizic la noi.
În cazul în care dorești înlocuirea produsului, iar acesta îndeplinește condițiile de retur, te vom contacta în cel mai scurt timp pentru înlocuirea și expedierea noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este în sarcina clientului, dacă comanda nu îndeplinește condițiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.
Contact și Asistență
Pentru orice întrebări legate de procesul de retur sau pentru clarificări suplimentare, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail hello@21collagen.ro sau la +40 749 280 717.
Suntem disponibili de luni până vineri, între orele 10:00 și 16:00, pentru a vă asista.