Politica de Retur
Dreptul de retragere
Clientul are dreptul de a se retrage din contract, fără a preciza motivele, în termen de 30 zile calendaristice, conform O.U.G. nr. 34/2014. Perioada de retragere expiră după 30 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de Client, intră în posesia fizică a produselor.
Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul este obligat să notifice 21Collagen, intenția sa de a returna produsele achiziționate printr-o comunicare telefonică +40 749 280 717 sau prin trimiterea unui e-mail la: support@21collagen.ro, în termen de maximum 30 zile de la primirea produselor.
Efectele retragerii
În cazul în care Clientul își exercită dreptul de retragere, trebuie să returneze produsele în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original, stare neutilizată și nedeschisă, cu etichete, instrucțiuni/alte documente) în termen de cel mult 30 zile de la data la care Clientul a notificat 21Collagen despre intenția de retragere din contract.
Înapoiem contravaloarea produsului, prin virament bancar, în cel mult 30 de zile de la data la care ne-ați comunicat decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul Contract. Contravaloarea serviciilor suplimentare precum livrarea, nu se rambursează. 21Collagen poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele. În toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de către client.
Dreptul Clientului de a anula un Contract se aplică numai produselor care sunt returnate în aceeași stare în care au fost primite. Nu se va efectua nici o rambursare dacă produsul a fost folosit şi desigilat, dacă nu este în aceeași condiție în care a fost livrat sau dacă este deteriorat. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că produsele au fost desigilate, aceste produse nu mai pot fi returnate către 21Collagen, în această situație, produsele nu mai beneficiază de dreptul de retragere prevăzut de lege.
Politica de returnare pentru ofertele promoționale 21Collagen
Produsele 21Collagen lichid hidrolizat beneficiază acum de un sistem promoțional în cascadă, în care prețul scade progresiv în funcție de cantitatea achiziționată.
Aceste oferte înlocuiesc promoțiile anterioare de tip **3=4** și **4=6**, iar politica de returnare se aplică în funcție de valoarea totală plătită și de numărul de produse returnate.
a. Returnarea tuturor produselor dintr-o comandă promoțională
Dacă dorești să returnezi integral comanda (indiferent de cantitate: 2, 4 sau 6 produse), îți vom rambursa valoarea totală plătită, conform facturii.
b. Returnarea parțială a comenzilor promoționale
Rambursarea pentru returnări parțiale se calculează în funcție de prețul unitar rezultat din oferta achiziționată. Mai jos sunt câteva exemple explicative:
Exemplu pentru oferta 2x –15% (294 lei)
- Returnezi 1 produs → rambursăm 147 lei (jumătate din total)
- Returnezi ambele produse → rambursăm 294 lei
Exemplu pentru oferta 4x –25% (519 lei)
- Returnezi 1 produs → rambursăm 129,75 lei
- Returnezi 2 produse → rambursăm 259,5 lei
- Returnezi 3 produse → rambursăm 389,25 lei
- Returnezi toate 4 → rambursăm 519 lei
Exemplu pentru oferta 6x –30% (727 lei)
- Returnezi 1 produs → rambursăm 121,17 lei
- Returnezi 2 produse → rambursăm 242,34 lei
- Returnezi 3 produse → rambursăm 363,51 lei
- Returnezi 4 produse → rambursăm 484,68 lei
- Returnezi 5 produse → rambursăm 605,85 lei
- Returnezi toate 6 → rambursăm 727 lei
Cum să returnezi produsele:
Pasul 1. Informează-ne cu privire la intenția de a returna produsul achiziționat
Poți face acest lucru printr-un email la support@21collagen.ro cu subiectul „Cerere de Retur” prin care să ne informezi cu privire la solicitarea de retragere din contract. Te rugăm să specifici numele complet și corect, adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului, numărul comenzii, numărul facturii, data emiterii și să atașezi o poză cu starea produselor.
Exemplu de informații care trebuie să conțină în corpul scrisorii:
Nume client: __________________________ (Numele și prenumele de pe comandă sau numele companiei în cazul persoanelor juridice).
Număr comandă: __________________________ (Numărul comenzii pentru care dorești să plasezi cererea de retur).
Număr de telefon: __________________________
IBAN: __________________________ (Precizează numărul IBAN al contului în care dorești să îți returnăm banii. Pentru comenzile achitate online cu cardul, restituirea banilor se va face pe cardul folosit la plasarea comenzii).
Titular cont IBAN: __________________________ (În cazul în care ai achitat comanda ramburs și ai completat mai sus câmpul IBAN, te rugăm să precizezi și titularul contului bancar, care poate fi diferit de numele persoanei care a plasat comanda).
În maxim 48 de ore te vom contacta prin email sau telefonic pentru a confirma procedura de retur, în cazul în care cererea îndeplinește condițiile obligatorii de aplicare pentru produsele achiziționate.
Pasul 2. Pregătește coletul
Dacă ai ajuns la acest pas, te rugăm să pregătești produsele pentru a le preda curierului. Noi vom contacta compania de curierat pentru ridicarea produselor. Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, vei suporta costurile de transport.
Coletul va conține produsul pe care dorești să îl returnezi, ambalat corespunzător în folie protectoare, pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, într-o cutie închisă cu bandă adezivă. De asemenea, te rugăm să returnezi produsul împreună cu documentele însoțitoare.
Nu uita să specifici că plata transportului se face la expeditor, coletele cu plata transportului la destinatar vor fi refuzate.
Pasul 3. Ridicarea coletului
După ce ai solicitat ridicarea coletului de la curier, vei fi contactat în aceeași zi sau în ziua imediat următoare pentru expedierea coletului. Va trebui să achiți contravaloarea expedierii.
Pasul 4. Recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate
După ce coletul a ajuns la noi, el va fi repartizat departamentului responsabil de recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate. Te asigurăm că acest pas este atent supravegheat și monitorizat. În cadrul acestei etape, vom verifica dacă produsul returnat îndeplinește condițiile de retur. Dacă produsul returnat nu îndeplinește criteriile de mai sus, el îți va fi reexpediat, costul transportului fiind în sarcina clientului.
Te vom contacta telefonic sau prin email pentru a-ți aduce la cunoștință rezultatele finale constatate, în maxim 48 de ore de la primirea produsului.
Pasul 5. Îți restituim banii sau îți înlocuim produsul
Dacă ai optat pentru rambursarea sumei, iar produsul pe care l-ai returnat îndeplinește condițiile de retur, îți vom vira banii în contul specificat de tine.
Banii vor fi vizibili în contul tău în maxim 14 zile calendaristice din momentul în care produsul ajunge fizic la noi.
În cazul în care dorești înlocuirea produsului, iar acesta îndeplinește condițiile de retur, te vom contacta în cel mai scurt timp pentru înlocuirea și expedierea noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este în sarcina clientului, dacă comanda nu îndeplinește condițiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.
Gestionarea Reclamațiilor
În cazul apariției unor reacții adverse sau neplăcute ca efect al utilizării produselor, Clientul este rugat să anunțe Departamentul de Control al Calității al companiei „AMARYNE BIOLABS” S.R.L. în termen de maxim 14 zile, furnizând o descriere detaliată a problemei, însoțită de o evaluare medicală. Pentru aceasta, este recomandat să se trimită un email la adresa support@21collagen.ro.
Contact și Asistență
Pentru orice întrebări legate de procesul de retur sau pentru clarificări suplimentare, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail support@21collagen.ro sau la +40 749 280 717. Suntem disponibili de luni până vineri, între orele 10:00 și 16:00, pentru a vă asista.